Melo-fndkc Yok üç farklı Kurutma programı var. Ütü, dolap, dolap+ diye. Diğer makineler ütü kuruluğunda kuruttuğu için azıcık kırışık bırakıyor. Dolap+ olduğunda kupkuru çıkıyor. Tabi günlerce çıkarmazsanız dura dura yine kırışır ama 1 gün içinde kırışmıyor ben 1 gün bekletiyorum bazen. Zaman ayarlı, örneğin öğlen 3’te lazımsa bana sabah çıkarken ayarlıyorum kendisi saati gelince çalışıyor. Bosch kalitesini biliyorsunuz zaten. Ama fiyatı şu an 36 bin civarı olmuş, geçen sene ben 27 bine almıştım. Epey pahalanmış ama yine de değer biliyorsunuz. 😕