User22 doktorların şu huyuna sinir oluyorum bende biraz yapılı bir bayanım daha 1 aylık hamikeyken doktorum diyetisyene başla demişti😡 ne yapalım yani anlamıyorm açmı gezelim, gerçekten dikkat ediyorum ama vücudum elverişli hemen kilo aşıyorum 14 haftalık hamileyim 2 kilo aldım salı günü kontrole gitmek istemiyorum eşimin yanında rezil olucam dicek diyetisyene başla🤬🤬