Elzem07 Acemiiiii bende de öyleydi şimdi 26 yız bazen göbeğime vuruyor bazen kasıgıma doktor ultrasonda sıkıntı görmediyse sorun yoktur bence
-Annem Acemiiiii Bende bu haftalarda aşağıda hissediyordum , şuan 29+2 olduk mesela yukarda hissediyorum ama aşağıda bile hissettiğim oluyor nasıl bir pozisyondaysa artık😂
GizeemArslaann Aynı durumu ben de yaşıyorum ya. Çok nadir hissediyorum zaten onu da aşağıda hissediyorum. Ben de burada beklesem iyi olacak
Safiyenur14 Ben şu an 36 haftalığım hareketlerini şimdiye kadar hep aşağıda hissettim bu yumurtalıkların olduğu yerde kasıklarımda ,hiç bir sorun yaşamadım
Acemiiiii Göbek deliğinin oraya çıkar diyorlar ama benim orayla alakası yok. Resmen en aşağıda yani o yüzden korktum 🥹