MasalAlparslanMom Sibel3437 belde tıp merkezi ne gidiyorum. Gülhan takar,muaynesi güler yüzü tatmin etti beni. Haftasına uyumlu tüm testleri sağlık ocağında yapılabilecekleri ve söyleyip devlette yaptırabilirsin diyo.760 TL muayne ücreti. Tek sorun doğum orda olmayip anlaşmalı hastanelerde yaptırıyo olması İlk muaynede Google da hiçbisey aratma 7 24 yaz deyip numarasını verdi
peksimetya Sibel3437 gopta değil ama çok yakın gop sayılır. Özel rami hastanesi Cemila hanıma gidiyorum ben. 15.haftamdayım. muayenesi şu an 500 tl. Gayet açıklayıcı güzel ilgileniyor. Kan tahlilleri vs olunca git sağlık ocağında yap diyor. Tarama testlerinde ise baskı yapmadan kararı size bırakıyor. Bu arada ödediğim ücret sgk lılara. Olmayanlara daha farklı sanırım. 4lü tarama yaptık en son 730 tl. Doğum ücretlerini henüz soramadım yönetimi yerinde bulamamıştım.
Sibel3437 MasalAlparslanMom çok teşekkür ediyorum ama hastane olması daha doğru olur diye düşünüyorum çünkü takip olduğu kadar dogum da çok önemli aynı dr da olması
Sibel3437 Bende ramide oturuyorum ama o hastaneye çok guvenemedim, çok teşekkür ediyorum ama erkek doktor daha güvenilir geliyor bana Dr oğuz güler di doktorum ama oda direk sezaryena alıyor eskisi gibi değil, çok kararsız kaldım
ecemekmekciaydin Sibel3437 merhaba bende oğuz beye gidiyorum 3800u geçmezse normal geçerse sezaryen e aliriz dedi banada duruma gore
peksimetya Sibel3437 doktorun kadını erkeği yok iyiyse iyidir nihayetinde. Hatta rami hastanesi normal doğuma yönlendirmede önerilen bi hastane. Sezaryen sonrası normal doğum yaptıran doktoru dahi var Nehir hanım o da. O şekilde bir politikaları olmasa normal doğuma teşvik etmezler. Nehir hanıma randevu zor bulursunuz hatta 😊 benim 2.doğumum mecburi sezaryan zaten cemila hanım da gayet çok başarılı
Sibel3437 ecemekmekciaydin 5 sene önce dogum yaptım çok ilgili alakadar her istediğimde ulaşabiliyordum bu yıl gelinimiz dogum yaptı o girdi doğuma acil sezaryen dedi çocuk kalbi yavaş atıyor diye 5 saat sonra sezaryen aldı sıra var diye, ve sohbetimiz sırasında sezaryen dan para aldığıni dile getirmişti asla ona gitmem
Sibel3437 ecemekmekciaydin o normal doğumcu bir doktorken tamamen para odaklı olmuş, Asya hastanesi çok vasat ilgisiz ve alakasız ücreti ödediğiniz halde tekrar muayne ücreti alıyorlar kontrol zamanı yani vaktiniz varken ordan uzaklaşın, ben Bilge de oguzda normal dogum yaptım dediğim gibi o dönemde ilgiliydi ve hasta odaklaydi şuan sadece para odaklı
Sibel3437 peksimetya anlıyorum, bende cocuk gelisimci olduğum için bayanlar bu konuda daha tahammülsüz erkekler daha naif ve sabırlı oluyor ,oyuzden tercihimi yine bir erkek doktordan yana kullanmayı düşünüyorum ama orayada bir uğrarım