hayalim35 Yaseminduygulu yaa bn de kız hissediyorum hislerim güçlüdür ama ya kız istediğim için öyleyse die düşündüm tşk ederim🥰
Yaseminduygulu hayalim35 kesen yuvarlaksa kız diyolar hep uzunsa erkek bende ona göre yaptım canım yorumumu rabbim sağlıkla gelmeyi nasip etsin inş
Cinsiyettahminidolunayes Papatsym orana bakayim Eşinle dogum tarihlerinizi. Son adet tarihi İlk beta rakamini yaz bakim
Papatsym Cinsiyettahminidolunayes benim 10.07.1996 eşim 06.07.1994 ilk beta 724 Son adet tarihi 8 haziran
Papatsym Cinsiyettahminidolunayes Cinsiyettahminidolunayes %25i tercih ediyorsunuz yani. Sağlıkla, kolaylıkla gelsin ikisi de baştacımız ama ilk ve beklenen bir çocuk olunca insan bir an önce öğrenmek alışverişler yapmak istiyor
1prensesannesi__ Devlet hastanesinin doktoru soylemekten kacindiysa kizdir genelde kiz çocuklarını söylemiyolar 🙄🤭