Kizlar selam ❤️ Dun doktor kontrolune gittim bebegim 36 haftalik. Goz zayifligindan ameliyat oldugum icin planli sezeryan onerdi hem ginekoloji hem goz doktorum. Doktor dun bana sevrikal kanalin 37mm oldugunu ve bu ilk gebeligim, erken dogum riskin cok dusuk, Planli sezeryani bebegin 40 haftasinda yapalim, bebegin anne karnindaki gecen 1 gunu bile gelisimi icin onemli soyledi . Bu arada bebegimin kilosu 2900 (doktor 300/400 az ola bilecegini de soyledi)
Kafamda bin tane soru var, sezeryan yapan ve yapicak olan anneler kac haftasina gun aldiniz? Ya dogum baslarsa birseyler ters giderse, bebegim icin cok endiseliyim. Icimden gecen tarih 27 eylul (38+4 oluyo bebek) ama sonra acele ettim diye de pisman olmakdan korkuyorum 🥺 Kafam cok karisik