Hanımlar selamlar 18+3 gebeyim üç Dört gündür kasık ağrılarım devam ediyor kontrolde bir şey çıkmıyor çok şükür bebek gayet iyi diyor ama benim kasık ağrılarım ve özellikle çok ciddi bel ağrım var daha erken olduğunu söylediler doktorum da geçmez ise bir süre daha fiziktedavi dedi başına gelen önerisi olan var mıdır siz ne yaptınız ?