Dilankml Hanımlar başlıktan gördüğünüz gibi bebeğim 1.5 aylık bebeğime de içirebiliyo muyum ? Sadece kendim mi içebilirim kullanan var mı
Yenibirannee Dilankml bebeginiz henuz cok ufakmis bence kendiniz tüketin ben emzirirken kendim tuketmistim cay olarak ve yemeklerime kimyon koyuyordum