Merhaba kizlar 4 aylık bir bebeğim var ve 7 haftalık hamileyim, bebeğime tüp bebek tedavisi ile kavuştum zor bir süreçti bizim için tam doğdu birbirimize alıştık derken yeni bir misafir geleceğini öğrendim. Öğrendiğim gün kayın babam vefat etti ve eşimin memleketine gittik eşime hala daha söyleyemedim bu yüzden. Açıkçası sevinemiyorumda, bebeğim çok küçük ve aralarında tam 1 yaş olacak tam hareketli zamanında diğeri doğacak, ve yardımci olacak kimse yok yanımda, bir yanım diğeri için çok uğraştın çok acılar çektin bu sürpriz yaptı Rabbim layık gördü verdi demek ki diyorum ama bir yanımda ne yapicam demekten alikoyamiyorum kendimi bana fikir verin nolur kafam allak bullak