Kubrakkaya Merhabalaaar kızlar bebeğinizin göbeği düşünce ne yaptınız 😄 duyduğumuz şeyler bağtıl inanç mı yoksa yapıyor musunuz gerçekten ne yapıyorsunuz 😄
Hizligonzales Kubrakkaya benim oglumun ki tam doktor kontrolunde dustu doktora hala gobegi dusmedi dedim bakalim dedi bi acti ki düşmüş doktor olacak o zaman bu dedi güldü bizde hastanenin bahcesine gomuverdik😁
Yenibirannee Kubrakkaya ben Eyüp Sultanda agacin dibine gomdum tabi boş yer zor buldum herkes oraya gommus 😁
Kubrakkaya Hizligonzales mesela doktor olsun diye hastane bahçesine gömsek yanlış anlaşmayla ya hep hasta olursa hastanelerden çıkamazsak 🤣😅🤪😵💫
e_dmr Kubrakkaya el ayak değmiyen yere gömülsün,toparağa karışsın istedik,sünnet oldugundada doktor verdiginde onuda aynı sekilde gömdürdük k.valideme. muhtemelen dua etmistir de gömerken. Òzellikle secilmis bir yer degil yani gül dibi :)
Hizligonzales Kubrakkaya Allah korusun. Niyet onemli bide zaten bence batil inanc bilrmicem gercekligini yani ama iste napicam saklayamam copede atilmaz bizde oyle yapalım dedik
Churcill Kubrakkaya ayak basılmayan yerde toprağa gömülmesi gerekiyomuş. Ben hastane postane inanmam hayırlı evlat olsun vatana millete yeter 😂 Geçen gün düştü göbeği eşime dedim ayak basılmayan bi toprağa göm gitmiş camiye zeytin ağacının dibine gömmüş. Allah kabul etsin ne diyim 😂
balevlatlarim3535 Kubrakkaya benim göbeğimi annem abime vermiş okulun bahçesine gomsun diye abimde ilkokulda okuyormuş. Yıllardır ilkokulda çalışıyorum 😂 bende kızımın göbegini tıp fakültesinin bahçesine gömdüm. Hastanenin değil ama fakültenin. Çocuklarımız için hayırlısı neyse o olsun.
e_blue_sky_a Kubrakkaya batıl inanç tabii ki ama Bi yandan da gelenek kültür gibi bsy genelde bizde okusun diye okul bahçesine gömülür