nazelakcay Kızlar tedaviyle hamile kaldığım için çok çabuk öğrendik transferimin 7.günüydü dün sabahtan test verdim beta 83 çıktı az geldi bana değer ama doktorum gayet iyi dedi emin olamadım perşembe çağırdı tekrar
Sevgi56 nazelakcay doktor iyi dediyse niye emin olamıyosun, çok erken olduğu için düşük çıkması normal
imrnx nazelakcay ben ilişkiden 10 gün sonra falan kan vermiştim 11.94 le öğrendim ikincisi de 94 cıkmıştı
nazelakcay alitalia güveniyorum tabii ki ama insan içini rahatlatmak istiyor kötü sonuçlanan gebeliklerden sonra
alitalia nazelakcay Beta değeri kişiden kişiye değişir ama değerle alakalı değil artışa bakmak lazım. İnşallah sağlıklı bir şekilde ilerler sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
Yenibirannee nazelakcay ben gebeliklerimi 18 ve 42 betayla ogrenmistim önemli olan duzenli artmasi. Sağlıkla gelsin 🌸
Ozlm_31 nazelakcay transferin 7.gunu 73du 9.gunu 238 gibi bisiydi 13.gunu 1000 di değerim ikiz gebelik
balarisiiii Ben 1.20 ile şüphelendim ilişkiden ortalama 8-10 gün sonra , daha sonra sırasıyla 15.50 ,39.47 , 122.20 , ve en son 645 de kan vermeyı bırakıp kontrollere başladım
e_blue_sky_a nazelakcay kimsenin birden 80 olmuyor herkesin 5oluyor 10oluyor katlanarak artıyor yani kimsenin direkt yüksek çıkmıyor
Eloo07 nazelakcay bence normal hayırlı olsun. Ben de tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 10. Günde 297,97 ile öğrendim siz erken öğrenmişsiniz sağlıkla gelsin İnşaallah hepimizin bebeği☺️
balevlatlarim3535 nazelakcay ilk benegim tüp bebekle oldu. Öğrendiğimde değerim 24 tü. Daha erken olduğu için değeriniz düşük sağlıkla yükselir inşallah 🙏
adatuna nazelakcay 48 ile öğrendim. Beta direkt olarak 1000-1500 olan bir değer değil. 0dan başlayarak ardışık sayılar ile sürekli artıyor. Siz hangi sayısayken test yaparsanız o çıkar
Aslanmom_ nazelakcay ilk transferimde 12. Gün betam 640tı kimyasala döndü. 2. Transferimde 10. Gün 120 ile öğrendim çok şükür 18 haftalık olduk yüksek olmasını önemseme sağlıkla ilerlesin yeter🙏🏻