yeninesilanne-99
Merhaba şuan 38+0 ım, 37+6 iken bende de az miktarda su gibi aktı, akıntı olmadığına eminim ama başka gelmedi. Sonra da hiçbir değişiklik olmadı ben de. Herşey normal. Bence sizin de öyle olabilir. Ara ara gelmeye devam edecek mi ona bakmalısınız bence.