efe09092023 Merhaba kizlar… dün sezaryen ile doğum yaptım ve bugün çok aşırı derecede omuz ağrısı çekiyorum. Büyük ihtimalle anestezi omzuma vurdu. Bu konu hakkında bilgisi olan, başından geçen ve bu ağrının nasıl geçeceğini bilen var mı ? 😞
HilalYlmz efe09092023 kız kardeşime aynısı oldu sağ omzuna ağrı vurdu hemen sıcak su torbası getirip koydular o rahatlattı hastaneden çıkmadan geçmişti ağrısı.
Gunesmoms efe09092023 ilk doğumumda omzuma vurmuştu gaz ağrısı zannetmiştim belkide anestezi ağrısıydı ama nasıl böyle kalp krizi geçirir gibi. Şimdi 2. Sezeryanımı oldum 4 güm önce buda başıma boymuma vurdu ki keşke omzuma vursaydı… ölüyorum resmen
Gulirmak efe09092023 1 ay önce bende doğum yaptım omuzuma vurdu dayanılacak ağrı değildi acile gittim birsey yapamayız denildi sadece parol serum yapıldı, bend evde sıcak su torbası yaptım ağrı şiddetlenince ağrı kesici aldım 10 güne geçti
Sm135 efe09092023 bende 6 gün önce doğum yaptım 2 gündür sağ omzumda bi ağrı oluyo parol içmeyi denediniz mi
Naressmom1644 Omuza vuruyorsa gaz sancisi oluyor o canım.dedikleri gibi sıcak su torbası ve gazını çıkarabilmen lazim
minnakkraker efe09092023 aynısını yaşıyorum dün sezaryen oldum çok kötüyüm ya kızlar nasıl atlattınız resmen nefes almak bile batıyor ciğerime kadar ağrı iniyor 😞
dilay_06 efe09092023 çok normal uzun sürersedayanamazsan parol iç ya da nescafe iç bol bol vücudun anesteziyi atsın gaz için de yeşil çay