Seyma_58 şeymacım bu testler erken göstermiyor ben bu testi yaptığımda aslında 15 günlük hamilegmişim negatif çıkmıştı 15 gün sonra tekrar test yaptım erken test o zaman hamileymişim kan testinde 1 aylık çıkmıştı. Ayrıca bel ağrısı normal bel ağrısı gibi olmuyor benim mesela adete 2-3 gün kala popomum üstüne baskı hissediyordum meğer yerleşme ağrısıymış. Rabbim kucağını boş bırakmasın.