elisa38 bende 32 yim yeni çatladım biraz göğüslerimin alt kısmı ve göbeğimde küçük 2 yer ama takmıyorum zaten çatlamaya müsait bir yapım var kilo da doğru düzgün almadım bebeğim büyüyor onunla birlikte bende büyüyorum ve bu şekilde ani büyümelerde zaten çatlamaktan normal bir şey yok çatlamayan çok az insan var onların da derisi esnek o yüzden çatlamıyorlar hayatta binbir türlü şey var bir de kimsenin görmeyeceği çatlakları kafamıza takıp hayatı kendimize zehir etmeyelim selülit ve çatlak kadının doğasında var