Melisss12 Merhaba ben bi kaç gündür zaten buraya sürekli yazıyorum kızlar bu ay Ovulasyon testi denedim adetim 5 gün gecikti testlerim silik çıkıyordu ama bugün yaptığım test bu şekilde bu siliklikle hamile olduğunu öğrenen var mıı ?? [https://share.icloud.com/photos/07cGx9JiLot9Zd4j8IC6pjnnw](https://)[https://share.icloud.com/photos/03d5OvGFoBa-tvWfMEoa2rsIA](https://)
_Kubraaa_ Evet silikti. Zor görünüyordu. Yeni hamileydim . Bir iki gün sonra belirginleşti ve kan vermiştim
_Kubraaa_ Melisss12 inş canım bekle sadece . Ben şuan 9 aylık hamile olarak bu hafta doğumu bekliyorum😀
Aybarssena Melisss12 birkaç gün bekleyip tekrar yap bence, yüksek ihtimalle hamilesin ama yinede yarın tekrar yao yada direkt gidio kan verebilirsin
esraa1717 Melisss12 adetten 5 gün önce yapmıştım hissetmiştim daha silikdi daha sonra her sabah inanamayıp tekrarladım böyle çıktı diğer gün benimde ☺️
Yagmurozdemir Melisss12 bence gidip kan ver canım. Ben regl olmadan 3 4 gün önce yapmıştım böyle çıktığını görünce emin olamayıp hastaneye gitmiştim. Seninki çok daha silik