1-2 gundur kusmaya basladi neden anlamadikk. Kusmugun geneli afedersiniz balgam kivaminda seffaf ve beyaz geliyor. Kimisi de direkt emdigi sutu cikariyor gibi. Su gibi ve beyaz. Ne yapacagimi sasirdim. Usutmus mudur acaba? Ve 2-3 gundur de kendini cok sıkmaya basladi. Surekli agliyor mizmizlaniyor. Emzik verince 30 saniye emiyor sonra yine mizmizlanip kendini kasiyor sıkıyor, emzigi atiyor. Yine veriyorum yine ayni seyler tekrarlaniyor. Gazi vardir diyorum cikariyorum bi kere cikarirsa cikariyor sonrasinda o balgamli sekilde kusuyor. Kakasi ve cisinde bi sorun yok. Uykuya dalmasi da zor oluyor. Ne yapicam ltfennyardm edin 😔 normal mi bu durum? Sizler de yasadinz mi? 😔 25gunluk bebegim