Sevalinkaa AsyaCngz55 aklınızda ne kadarlık bir fiyat var? Ben mesela kargo dahil 520 liraya yaptırdım ama çok özenli güzel geldi. İnstagramda Atölye lotus sayfasına yaptırdım.
AsyaCngz55 Sevalinkaa çok güzelll 500 e kadar bende çıkabilirim iyi günlerde yaşasın. Ayrıca ismi de çok güzelmiş bebişinizin
balkizim_06 Bn görümcemle beraber yapmayı düşünüyorum… ay bulut yıldız yastıgıda yapacagız inşallah 🌺🌺
Sevalinkaa SenaaaNurrrr tabi ki. Shopier adresi bile var. Ben havale yaptım Rabia hanımla iletişim içindeydim çokta memnun kaldım
baybarsmom minikmelegim_ isimi nerde yaptırdınız ya da keçeden mi yaptınız onuda. Ben de kendim yapacağım
__mom1 Ay valla ya fiyatlar uçmuş ben rokoko tulum battaniye bakıyorum şimdi kapı süsü çok ucuzmuş diyorum yani. Her şey çok pahalı 😵💫
incizeynep75 Sizin istediğiniz gibi benim yaptırdığım kapı süsü fotoğraf nasıl atılıyor yapamadım atacaktım fiyat da diğerlerine göre iyi 400 tl ydi