dry20 🤗ikiz annesiyim yatak konusunda bir türlü karar veremedim.asansörlü beşik mi alayım yoksa park yatak mı fikirlerinizi merak ediyorum
Nur_50 dry20 3 abim 3 ablam ve kalabalık çevrem önerisiyle park yatak aldım gerçekten haklılar bebiş için en uygunu sadece görsellik açısından ahşap hoş ama sonrası İçin yer kaplaması sıkıntılı.
Bebisannneessi dry20 ahşap asansörlü beşik benimde çok hoşuma gidiyor ama sadece bu kadar, pak yatağa baktığımda çocuk için daha iyi olduğunu düşünüyorum i yuzden park alıcam
dry20 Rbytkn park yatak kullanışlı deniliyor ama görüntü olarak çok içime sinmedi o yüzden kararsız kaldım 🥺
Cekilmezbirkiz Oğluma ikea beşiği almıştık 1 gün olsun rahat kullanamadım. Kızıma elele park yatak aldım nasipse doğunca kullanıcaz. Park yataklardan herkes memnun hemde uzun süre misafirliğe vs gittiğinizde toplayın götürün çok pratik