xbebegimx 32 bitmek üzere bizim yarın gece 33 oluyoruz 28 haftadan beri var o baskı haftalar geçtikçe daha da arttı.
32 nin son günleri özellikle berbat bir hal aldı berbat ayağa bile kalkmak istemiyorum bir de vajinadada batma bıçakla oyuyorlar gibi ağrı var ara ara gelip gidiyor
İki gün önce doktordaydım muayenede bir şey yok her şey normal görünüyor alttan da bakılmıştı 29. Haftada
Nst de normal vs ama neden böyle bu kadar zorluyor beni anlamadım delircem
Bebeğin kafası baskı yapıyor onu hissediyorsun normal ve çaresi yok bir ay daha dayan az kaldı diyor doktorum ama bilmiyorum sırf bu yüzden sezaryen olacağım gibi geliyor çünkü bu halde 40. Haftayı nasıl beklerim bilmiyorum eğer tam gününü saatini beklemek isterse çünkü bu şekilde değil bir gün bir saat bile geçmiyor
Ayrıca bel fıtığım da var o da nüksetti hangi ağrıma yanayım bilmiyorum
Yatıp duruyorum hiçbir iş yapamıyorum kaldım böyle 🥲