Aicsnpj4 yatağını isterseniz tekrar alırsınız ama bence onada gerek yok içindeki esyalarıda güzel cibimliği yastığı falan dantelli güzel. Ama yeni nevresim takımı alınması lazım yedek olsun diye besık yanı koruması alınabilir. Bem ekstra yatak almadım reflü yatağı almıstım onu koyucam içine biraz büyüdükten sonra yeni yatak alırım