Sennannnamamam1 Doktor cuma gunu ne sancin var ne de aciklik bebegin kilosuda 3500 dedi çarsamba gel suni sanci verelim dedi cok korkuyorum ben de tamm diyip cikdim ama suni sancisiz dogumu nasl baslatabilirim
Kizcelerimmmmm Sennannnamamam1 valla canım sen istediğin kadar başlatmaya çalış sancım yoksa yapacak bişey yok suni sancı o kadar kötü bişey değil sadece yönetmeyi bileceksin suni sancı takılı iken bol bol yürü otur kalk sancı geldikçe bak gör inan rabbim yardım edecek sana ve iyiki normal doğurmuşum diyeceksin sağlıkla gelsin miniğim (4 tane suni sancı ile doğurdum 5. Ye hamileyim sanırım bu da öyle olacak )
yeninesilanne-99 Sennannnamamam1 Bende 40+0 oldum. 2 cm açıklığım var ama hala sancım yok. Bu hafta bende suni sancıyla doğuma alınıcam
2oglusannesi Sennannnamamam1 neler yaptıysam sancım gelmedi. Yalancı sancılar ile kendimi yormaktan öteye gidemedim. 40+1 bende. Suni de alamam ssvd düşündüğüm için.. Çemen tozu açılmayı kolaylaştırıyor bebek kayarak çıkıyormuş. En son onu deneyeyim dedim demledim ama o kadar acı ki cesaret edip içemedim 🙄
Bety000 Meme ucu masajı rahmi uyarır ve doğumun başlamasında sebep olur. Eşinizin ilişki sonrası içinize boşalması doğumu tetikler. Sıcak suyla duş almak başlamasına sebep olur. Allah yardımcınız olsun inşallah işe yarar
2oglusannesi Aalpayaa 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı ılıyana kadar bekletip icilecek ama içimi fena zor. Onun yerine bu gece yatmadan önce 1 tatli kaşığı çemeni 1 tatli kaşığı bal ve 1 tatlı kaşığı çörek otu yagi ile karıştırıp içip üzerine su icip yaticam. Bu şekilde de fayda sağlar