1kucukbaby Kızlar 23 gün oldu ama sezaryen yerimde içten şişlikler var sizde böyle mi dışarıdan bişi yok yani içeriden misket gibi tarifi
Gebe_hanim 1kucukbaby Ay aynı postu açmaya gelmiştim bunu gördüm canım benimde öyle dışarıdan hiç bir şey yok ama sağ tarafımda şişlik ve ağrı var neden olduğunu çözemedim iltihap mı oldu acaba bilmiyorum ki
Mutlulukkk 1kucukbaby Yazmelegi_ peki sizde de hala uyusukluk var mi o bolgenizde? Kesilen yerin ustuyle gobek deliginin alt bolgesinde yani. Ben dokununca hala uyusukluk hissediyorum. Bu arada icten sislik oldgunu nasil anladiniz? Ben dokunmaya korkuyorumda biraz 🥲
1kucukbaby Kizcelerimmmmm yarın bi görünücem dışarıdan bisi görünmüyor ama dokunduğum da içeride şişlik olduğunu hissediyorum
Gebe_hanim 1kucukbaby Benimki ultrasonla bakmadı bile dışarıdan baktı çok iyi dedi tablo gibi falan dedi ama gel gör 1 ay oldu bugün şiş ve ilk gün ki gibi ağrı oluyor arada
1kucukbaby Gebe_hanim mutlaka görün canım her vücûd farklıdır bişi yok deriz aksi bir durum olur en azından için rahatlar
1kucukbaby Mutlulukkk uyuşukluk var ve uzun bir süre devam edeceğini söyledi dokundum valla incelemek için baktım şişlikleri fark ettim
Oznuroznuro Kardeşim dede var sezeryan sonrası sezeryaan sikari deniliyor ameliyatla alınıyor 3 sezeryandaan birinde olur demisler
incizeynep75 Benim de 4. Günüm hala iki büklüm yürüyorum ne zaman iyileşeceğiz düne göre de daha kötü ☹️
1kucukbaby incizeynep75 3 gün sonra tamamen iyi hissedersin ben 3. Gün bebeğime sahip çıkmaya ayaklanmaya başladım yoksa bebeğim beni unutacaktı
Naressmom1644 incizeynep75 aşkım bı gün iyi bı gün kötü olucaz sanırım :( benimde 6. Günüm. Dün çok iyisem ertesi gün çok kötü oluyorum. Hemen geçsin bitsin istiyorum artık:(
Seda06891 3.sezeryanımı oldum ancak gecikiyor 2 3 aya endişelenmeyin içten sert gelir elinize dokununca