Kızlar hamile kalmadan önce çok küçük bir fıtık cıkmıştı belimde. Sonra peşine hemen hamile kaldım, şimdi normal doğum düşünüyorum ama hiç doktoruma sormak aklıma gelmedi şuana kadar. Sorcam ama randevuma var daha. Fıtık olup normal doğuran var mı? Engel oluyor mu acaba ya. Cok küçük demişti doktorum fıtıgı