Kilicpnr Kızlar bebeğim 13 günlük. Son bir haftadır bebeğim in poposu pişik oldu. Sürekli degistiriyorum bezini az bile yapılmış olsa. Krem pişik yokken sürmeye başladım ne olur ne olmaz diye. Mustela nin pişik kremi. Ama bunlara rağmen bebeğim in poposu pişik oldu. Bezden mi sizce. Var mı benim gibi sorun yaşayan
Syavuzs Kilicpnr bebeğim 2 yaşında oldu hala bepanthol pişik önleyici kullanırım . Yenidoğduğundan beri sadece onu kullandım bir kere kıpkırmızı pişik oldu diyemem çok şükür 🙏🏼 mustelanın yağı ve şampuanını kullandık hep ama kreminden çoğu kişi memnun değildi etkisiz diyorlardı ben kullanmadım ama bilemiyorum.
Efemomlife13 Kilicpnr mustellanin pişik kremindan memnun değilim ilk çocuğuma kullandım dediğiniz gibi hiç biseye yaramadı sudocrem yada bepthol kremi iyidir
gamzee07 @Kilicpnr bide sudoccrem dene istersen 19 aylık oğluma hala kullanıyorum çok memnum kızımda aynısı mı kullancsm bizde tersi molfiz başkasını kullanırsak çok fena kızarıyor almıyor her bezi Bezden olabilir canım
Feyzabeyoglu Kilicpnr molfix benim kizimda da alerji yaptı. Tek o marka pişik yaptı. Baska uyduruk markalar bile yapmadı molfix yaptı pes dedim
busrabrbr Kilicpnr her bezden sonra altına alt değiştirme örtüsü koyup 5-10 dk havalandırın , ıslak mendil yerine pamuk kullanın , bepantol baby pişik kremi daha etkili bu arada , belki bez de yaramamıştır her bebekte farklı olabiliyor
Kilicpnr busrabrbr sleepy sarı renkli ıslak mendili kullanıyordum sanırım o da etkiledi. Pamuk kullanıyorum şimdi inşallah işe yarar. Teşekkür ederim dönüşlerini z için
Kahverengi Kilicpnr mustelanın herşeyi güzel ama pişik kremi değil benim bebeğimede pişik yapmıştı tek iyi gelen bepantol oldu molfixsin hangisi mavi molfix bozdu kendini ben diğer rengini kullanıyorum bebeğim 2 yaşında