Anneadayiii__ 11+4 hamileyim,çok üşüyorum ağustosta bile yorganla uyuyordum ki hala öyle sanki içim üşüyor sizde de oluyor muydu çözümü nedir (bu arada et ve et ürünleri balık gibi yiyecekler asla tüketmiyorum)
nunusmom Anneadayiii__ ay valla sebebini bilemiyorum ama ilk gebeliğimde haziran ayında bir ara bnde çoook üşümüştğm kat kat giyinir yatardım. Ama bir kÇ hafta sonra geçti şimdi 10 haftalık 2.ye gebeyim havalar serinliyor geceleri cam açık uyuyamıyorum sadece. Beslenmenizşe alakası vardır heralde bilemedim ki değerleriniz mi düşük acaba doktora kan tahlili verdiğinizde ne dedi?
busesen Anneadayiii__ hamileliğimin ilk haftalarında ben de öyle çok üşüyordum. Eşim şort atlet otururken ben polar pijama giyip üstümü örtüyordum. Kan değerlerime de bakmıştı doktorum normal seviyelerdeydi. Sanırım vücut rahmi ve bebeği geliştirebilmek için bütün enerjisi oraya topluyor 😄 şimdi 28+1deyim havalar serinliyor insanlar diyor ki hava çok güzel ben diyorum ki YANIYORUM 😂😂
Ebus2045 Anneadayiii__ bende aynı oyleydim ev hamam gibi oluyordu kışın hamile kalmıştım ama kat kat yorgan ortuyordum üstüne hamile olduğumu bile o sebeple anlamıştım sonrasindada devam etti 16-18 haftaları arasi gecmisti
SMD38 Anneadayiii__ Muhtemelen kandaki enfeksiyon oranı yükselmiştir bende de öyle olmuştu doktora söyle baksın CRP ye ona göre ilaç verir belki ben kullanmıştım mecbur hem bulantı hem halsizlik hem üşüme yapıyor ilk üç ay öyle geçti 28inci haftadayım hala yüksek ama çok değil artık. İhmal etme bu durumu eşim atletle gezerken ben kazakla yorganla üşüyordum sürekli kusuyordum. Bi kaç doktora gittim bilemediler. Hamileliğin başlarında vücut duruma alışmak için böyle olabilirmiş en son gittiğim doktor sağolsun bilgiliydi dahiliye doktorları daha iyi biliyor bu durumu.
TugSozTan Benim de öyleydi. İnanılmaz üşüyordum eşimle şortla otururken ben iki yorgan ile yatıyordum. Sıcak su torbasını ayaklarıma koyuyordum bi de elektrikli battaniye almıştık o beni rahatlattı baya.