Sedaergn Merhaba kızlar. Birşey sormak istiyorum benim gözlerim -6 numara miyıp ve -2,5 astigmat. Yüksek numaralarda normal doğumu önermiyorlar diye okudum. Böyle bir şey varmı ?
Deletedmom_26 Sedaergn yok öyle bişey ne alakası var doğumu gözle yapmıyoruz sonuçda bende lens kullanan biriyim uzağı göremiyorum normal doğuma uygundum ama bazı sebeplerden dolayı sezaryan oldum bunun gözle alakası yok canım
Sedaergn Deletedmom_26 bende lens kullanıyorum. Numaran kaçtı doktoruna sordunmu hiç bu konuyu canım.
Bebegimcanimm Sedaergn canım sorduğunda beni etiketler misin lütfen ilk kez duydum sasırdım ne dicek acaba doktorun. Benim kontrol bir ay sonra
Deletedmom_26 Sedaergn biri 3,75 biri 4 astigmatda var Sadece sezaryanda spinal olduğum için lensimi çıkarttılar bu doğumu etkilemiyor doktoruma sormuştum canım illa sezaryan olucaksın diye bişey yok
Sedaergn Daha önceleri yüksek miyop gebelerde, doğumun 2. evresinde ki vasalva mekanizmasına (ıkınma) bağlı retinal dejenerasyonları olumsuz etkilediğine inanıldığından bu hastalara sezeryan önerilmekteydi fakat bunun aksini savunan çalışmalarda mevcuttur. Yinede -6 derece ve üstü miyop hastalarda sezeryanla doğum tercih edilmelidir. Yazı bu
Deletedmom_26 Sedaergn belki benim numaran sizden düşük olduğu içinde sorun teşkil etmiyor demiş olabilir yinede doktorunuza sorun tabi canım Ama bunun problem olucağını sanmıyorum
Sedaergn Bebegimcanimm merhaba canım, Kontrolüö vardı bugün 35+3 olduk ben bu göz hastalığını sordum miyop için geçerli dedi. Benim bebeğin kafası büyük olduğu için 38+4 güne kadar beklicez yoksa sezeryana alıcak. Miyopta da göz numarası çok yüksek olmalı dedi. Yani kendide çok emin olamadı