Dilanteker24 Kızlar sizde de 2 3 hafta bir hastalık oluyor mu daha geçen haftalarda idrar yolu enfeksiyonuna yakalanmıştım 6 aylıkken şimdi 7. Aya girmek üzereyiz bu sefer de ishalle birlikte midem de sancı var sizlerde de oldumu? Nasıl tedavi uygulayadınız?
Blueberry0 Dilanteker24 Midemde sancı olmuyor ama ara ara az az ishalim oluyor durup dururken doktoruma söyledim bugün. neden oluyor. anlamadım