Kızlar merhaba 40+2 de oğluşumu kucağıma aldım elhamdülillah sabah doktora gittiğimde doktor 4 5 gün daha bekle gelmezse suni sancıyla başlatırız demişti eşim ve ben çok korktuk dışkısını yer diye özel hastanede hemen ertesi güne sezeryan günü aldık gecesinde gece 3 te suyum geldi 🥲 hemen hastaneye gittik ilk gittiğimde azcık sancım vardı hafif hafif belime vuruyordu ama stresten midir nedense hastaneye gidince sancım geçti korkudan sanırım 😂 neyse saatler geçti hala tık yok sezeryana alındım 10.38 gibi 10.51 de oğlum doğmuştu ben genel bayıldım ama doğumhanede hemen göremedim oğluşumu sonrası benim için gayet rahattı ağrım sızım olmadı çok şükür zaten iğne vuruyolar ağrı kesicileri saatli şekilde Rabbim isteyem herkese nasip etsin inşallah 🙂🤍