Beyzanury1234 Anneadayiii__ bana hep oluyor salatalık yiyorum geçiyor bide süt içiyorum oda iyi geliyor
Asyabuse Domateste yapar canım yemek istediğinde tavada biraz kavur asidi çıksın. Biraz süt içersen kısa zamanlı rahatlatır doktoruna söyle bunu rennie gaviscon gibi şuruplar verir
Tugsem-90 Bir subardagi suya çay kaşığı ucu ile karbonat atıp için uzun soluklu rahatlama sağlıyor süte gore