Çözümü yok doğurunca geçecek. 2 hamileliğimde de aynı şeyi yaşıyorum. Kuyruk sokumu ağrısı ve sol kalçadan bacağa kadar bir ağrı 😣 siyatik gibi. Bazı hamilelikler ağır geçer dedi doktorum bebek sinire baslı yaptığı için böyle oluyormuş. Ama şunu şöyleyebilirim 20. Haftadaki kadar ağrım olmuyor şuan 32 haftalık olduk. Sanırım bebek döndüğü ve yerleştiği için baskısı azaldı.