Damlaserkan BeyzaNur_34_53 ah benimde sarılıp birine hüngür hüngür aglayasım var ben cogu seye hep cok zor sahip oldum hep sıkıntılı dönemden sonra kavustum ferah evliliğimde dahil sanırım bu da benim sınavım yine insallh zor olsun sıkıntılı olsun ama sonu güzel olsın 🙏
e_blue_sky_a Damlaserkan evet istanbul. Benim yaş hariç, diğer herseyi çok iyi geldi 2lide. Devlet perinatoloji bebek de sen de sağlıksın dedi. Özel doktorum da yaşı dikkate almayalım zaten orda risk çıkacaktı biliyorduk ama geri kalan hersey iyi dedi… ama ben 37 olduğum için içim rahat etmedi fetal dna verdim 😀 sonradan pişman oldum ne gerek vardı diye… şimdi de iyi ki vermişim diyorum cinsiyet kız imiş oysa ultrasonda erkek demişlerdi
Damlaserkan e_blue_sky_a oyyyy masallah masallah bendede yaş riski yok direk down sendromu olan test sıkıntılı 😤
esraa1717 e_blue_sky_a Merhaba nıpt Testi istiyorum ben de kesin sonuçmus daha küçüğüz ama onu yaptırıcaz kaç euro ödediniz
e_blue_sky_a Damlaserkan bana da 12de erkek dedi, fetal dna kız çıktı. Yalnız senin down sendromu düşük çıkmış ⅒.000 yani onbinde bir tane bebekte risk demek, bu çok düşük risk. Sadece yaş riskin yüksek yani 400küsur da 1bebek. Anladın mı? Neyse fetal vermişsin artık 2li testi çöpe at, fetalin sonucunu bekle. İçini ferah tut güzel gelecektir
Damlaserkan e_blue_sky_a canım benım ikili testtin altında cut off degerinin üzerinde yazıo yasta bişe yazmıoki
e_blue_sky_a Damlaserkan yani aslında bu şu demek oluyor. Yaş riski: 1/408 trizomi: ⅒.000 ya ; neden ikili testin 1/240 çıkmış yaş kaynaklı. Bunu başından beridir anlatmaya çalışıyorum ama yoruldum ben de 😀 dedim ya, fetal verdi isen artık 2li test çöptür, hayırlısı olsun geçmiş olsun güzel haberler al tez vakitte inşallah.
Damlaserkan e_blue_sky_a bak su sekilde aynen Kombine risk 1146 Cut off degerinin altında İkili test 1:240 Cut off degerinin üstünde Trisomy 13/18 +nt 1:10000 Cut of degerinin altında
e_blue_sky_a Damlaserkan yani boşu boşuna üzülüyorsun 23 veya 25 değiliz. 30zun üstü 34yas 35 veya 37 ikili testi yükseltecek, o yüzden içini ferah tut sonucunu bekle üzüntü sıkıntı ağlamak bebeğe zarar verir. Hayırlı akşamlar.
Cak35 e_blue_sky_a evet bu testler yalan yanlış bence ben de 2 li test yaptırdım sadece yaş oranı 1:668 benden büyük arkadaşımın oranı daha iyi gelmiş ve 28 yaşındaki arkadaşın daha kötü gelmiş Ben fetal dna yaptırdım 9 gün oldu sonuç bekliyorum
Tubasade Damlaserkan evet bende cok telaş yaptım ama hiç bi sorun olmadı detaylı ya girdim cok şükür orda da bir probleme rastlanmadı yani kendinizi üzmeyin zaten ense kalınlıgı vs artsa siz nile farkedebiyormuşsunuz ultrasondan zaten ki şöyle bir sey var bi sorun oldugunda aldırma gibi bi durum söz konusu değilse zaten basla söz yok detaylıda iyice bi bakılıp orda da sorun yoksa sıkıntı olmaz zaten doktor bana hepsi temzi cıkıp down olan bebeklerde olabiliyor demişti o yüzden kendinizi üzmeyin