33+6yız bebeğim hep az hareket eden bebekti, 20-23 haftalarda çok hareketliydi sonra azaldı. Şimdi de hareket ediyor ama yumuşak hareketler, önceden bunun normal olduğunu düşünüyordum ama artık canım sıkılıyor problem mi var diye düşünüyorum. Herhangi bir sorunumuz yok şükür. Bebeği benim gibi az ve yumuşak hareket eden var mı, pazartesi kontrolde doktoruma da soracağım