Bu gün akşama doğru karnımın sertliği olsun geçmedi hep 10-15 dakikada bir gelip gidiyor yürürken olsun otururken olsun bir anda gelip saniyeler içinde gidiyor ve tekrarı oluyor yalancı kasilma mi bu sizce yada hastaneye gitmeye gerek var mı beklemeli miyim sizce?
(37+6 hamileyim )