orkide123p3t amin amin çok teşekkür ederim gerçekten. Ama şimdi geldim hastaneden postta açtım yeni ama parça kalmış tekrar kürtaj dedi Dr ama kabul etmeden tekrar yaşamak istemiyorum onu çok zor geliyor şuan 😥 ilaç verdi kullan üç güne geri gel düşmesiyse mecbur alacağız dedi gücüm yok buna şuan 😥