Misal26 Kürtaşda nasıl bayıltıyolar mı nasıl yapılıyor ya bende riskli gebeyim düşük tehlikeli erken dogum riski var miyom oldugu için miyom da büyük 11 cm çok korkuyorum bende bebegin kalbi durur mu düştü mü diye karnıma acı oldu bugün dokununca acıo böyle 7 hafta da nasıl belirtiler olur karında baya büyüdü karnım miyom mu büyüyor acaba bilmiyorum kontrol de te atım sonunda
asli-dedeoglu Misal26 Allah esirgesin inşallah. Bana uyutma uyuşturma yapılmadı şahsen. Özeller hemen alalım dediler bir tanesi uyutucaz dedi ama ben arastilsin istedim patalojiye de özeller gondermiyorlar üniversiteye gittim orada oldum kürtajı. 7 hafta da karın büyümesi olabileceğini zannetmem ama myom diyorsunuz onun etkisi olabilir lütfen dikkat edin kimse yaşamasın inşallah bu durumu 😥
asli-dedeoglu Misal26 benim hiç belirtim olmadı kalbinin durduğuna dair. Rutin kontrol günümdü gittim kalbi duyulmadı alttan baktılar, renkli baktılar, büyük ultrason diyorlar onla baktilar yine duyulmadı. Yani kanamam ağrım hiç birşey yoktu gittiğimde
Misal26 asli-dedeoglu çok kötü bi durum gerçekten bende korkuyorum kontrol günü neler olacak bakalım inşallah herşey yolundadır hepimizin hakkında hayırlısı olsun Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun isteyen herkese de nasip etsin inşallah
Misal26 Şuan karnım baya büyük hatta belime dogru genişlemeye başladım bide hsmlıl olur dokununca acır ya insanın teni aynen öyle belimin yanları dokununca acıo böyle inşallah bişi yoktur normal ilerliyordur herşey 😟
Cansukapan asli-dedeoglu benimde kalp atışı yoktu kalp atışı dinlemeye gittik duymadık ayrıntılı doppler girdim ama yine yok kürtaja aldılar sonrasında 3 ay korundum sonra korunmayı bıraktım 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 7+4 olduk allah nasip ederse inşallah size de nasip olur
asli-dedeoglu Cansukapan ben geçen cumartesi duydum kalp atışını bu hafta gelişimine bakmak için gitmiştik. Amin inşallah Allah’ım bir daha yaşatmasın bizlere de sağlıkla kucağına al inşallah ağrısız acısız 🤲
asli-dedeoglu Misal26 iyi olur inşallah size söyleyeceğim madem riskli ve myom etkeni var ise olabildiğince iş yapmayın stres yapmayın nere yanarsa yansın lütfen aldırmayın çünkü böyle çok daha acı siz tecrübe edinmeyin asla istemem bu durumu. Dilerim sağlıkla gebeliğini tamamla ve bebeğine kavuş 🤲
bdenerigokce asli-dedeoglu 5 ayrı hastaneye gittim dediğiniz kısım beni çok duygulandırdı. Geçmiş olsun🌺 Allah sağlıkla hayırla bi bebek daha nasip etsin inşallah en kısa sürede 🫶
asli-dedeoglu bdenerigokce inanmak istemedik hiç birine çok farklı bir duygu Allah kimseye yaşatmasın. Çok teşekkür ediyorum güzel duanız için Allah razı olsun ❤️🤲
Filizsz asli-dedeoglu benimde gelmişti ben kendim de hata aradim acaba bisey mi yaptm yanlis bi hareket falnmi diye doktor dedi ki senlik bi durum degil genelde sagliksiz geeblikelrde kalp durmasi cok oluyor demisti cnm gecmis olsn rabbm yeirni doldursn 🤍
asli-dedeoglu Filizsz evet bende kendimi sorguluyorum bı nevi birada araştırmam da ondan acaba nerde ne yaptım diye düşünmek yedi içimi de. Amin amin çok teşekkür ederim. Bekliyorsanız sizede sağlıklı gebelik, bebek nasip olsun inşallah
orkide123p3t asli-dedeoglu geçecek 🥺geçiyor… Sonra Rabbim öyle mutlu ediyor kRabbim gönlüne ferahlık versin güzelim
Ayssee__ asli-dedeoglu çok geçmiş olsun aynısını yaşadım 9 haftalık olduğumu sanarken 6+4 olarak kürtaj oldum kalbi durduğu için sağlıksız gebelik olduğu söylendi ilk gebeliklerde karşılaşılan bi durum olduğunu söylediler bir devlet bir özel iki doktora göründüm aynı gün kürtajla alındı düşük olmadı şimdi tekrar hamileyim nasip olursa 17+5 haftalığız çok şükür kürtajdan sonra 9.ayda hamile kalabildim düzenli korunmasız ilişki oldu hep zamanı varmış oldu canınızı sıkmayın sizinde olur tekrar bana hep kürtajdan sonra hemen hamile kalınıyo dediler 9 aya kadar olmadı kişiden kişiye değişiyo demekki hemen hamile kalamayınca daha çok üzerine gittim olsun diye olmadı sonra amann deyip başka şeylerle uğraşmaya başladığım ay oldu size tavsiyem takmayın kafanıza ben taktığım için söylüyorum takınca daha stres oluyoruz ve olacaksa da olmuyo gebelik akışına bırakın hayırlı zaman da olacaktır zaten hamile kalabiliyorsunuz bu sizde de eşinizde de sorun yok yine hamile kalabilirsiniz demek oluyo doktorum bana bunu söylemişti sağlıkla kalın hayırlı geceler 🌸
asli-dedeoglu Ayssee__ Çok teşekkür ederim. Evet kesinlikle stres biliyorum ama sanırım bu kürtaj travması beni olabildiğince yıpratacak. İnşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza alabileceğimiz bebeklerimiz olsun hepimizin de 💖
Anneadayiisi Ayssee__ peki bu hamileliğinizde herhangi bir kan sulandırıcı hap ya da iğne kullandınız mı
umudumhicbitmez13 asli-dedeoglu sende ben kimi olmuşsun bende çok koktum çok kötü bir hiss hele hele bana dediler çocuğun kalbi vurmuyor🥺🙏 Allah sevindirsin bizi inşallah