alperenimmmmm Bebegi olan anneler bebegim sadece ucunu alabiliyor ya da tam olarak ben veremiyorum kahverengi kismini. malum boyle olunca da parcalanmalar oluyor kahverengi kismini siz nasil yerlestiriyorsunuz . Lutfen yardim . (gappy kids indirdim ama uyelik yapamadim ondan buradan soruyorum)
Oznr alperenimmmmm agzini baya acmasi lazim benim de oyleydi yine de yara oldu ama. En azindan alt kismini vermeye calis
alperenimmmmm Oznr alt kismini alamiyor en buyuk sotunumuz o ustu almis alti hic alamamis baktim memem duduk gibi ust taraf cikinti olusturdu kopacak gibi😣😣