Gamzeobt Arkadaslar sancilarm var dün akşam doktora gttm nts de başlamış dedi ama açılma hiç yok nasıl olcak bu iş 😯😄😂
Shnern Gamzeobt insallah banada dua edin comelip kalkin belinize masaj yaptirin sicak banyo yapin ve yuruyun ☺☺
Gamzeobt Shnern valla cnm bende blmiom ki bi ağrı girio karnıma sertlesiyo ama öyle doğum sancisiyms gbi gelmiyo bana ama ebe sancı dedi😂😂 bende anlamadm dün sabahtan vardı gece 11 de gttm dahada şimdiye kdr hafif hafif var cogalmadi
Tuba2949 Shnern Benim doğumdan çıkar çıkmaz geldi. Bol bol duş alın duşta önce sıcak sonra ılık su ile masaj yapın. Yeşillik bol su için. Birde İbrahim Saraçoğlu nun incir kürünü yapın gelsin bol sütler🙏