Ece56 gamzee07 benim de 19 aralık görünüyor. İlk çocuğumuz olacak 🌸🌸 allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🙏🏼🙏🏼
monarosamommy gamzee07 Allahın izniyle 12 Aralık Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🍀27 haftalık olduk elhamdülillah 🤲🏻🫠
AlpEmir 15 Aralık gözüküyor , ama dün doktorum aralık başı dedi 3.doğumum olacak , 2.de 38 haftada doğmuştu o yüzden de aralık başı tahmininde bulundu galiba
Baturalpinannesi gamzee07 12 Aralık inşallah ikinci bebeğim bir oğlum var kızım geliyo inşallah sağlıkli sıhhatli alalım inşallah kucağımıza hepimiz 🤲🥰
yesilkahve gamzee07 bizim son12 Aralık 💜 ama içimden bir ses aralığa kalmayacak Kasım sonu doğacak diyor ki inşallah öyle olur son güne kadar beklemek istemiyorum yine 😅 ikinci oğlum doğacak inşallah, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun hepimize 💜
gamzee07 @Ozgeee22 bari yeni yıllara doğsa gı 😅olsun sağlık lı olsun da Allah analı babalı büyütsün 🥰🌞