Öncelikle herkese merhaba. 2 gün önce test yaptım pozitif çıktı henüz doktora gidemedim internetten son real günümle hesaplama yaptım 6+2 diye görünüyor su an eger doğru çıktıysa tabi. Benim merak ettiğim kızıma hamileyken 5. Haftada bulantılarım cok şiddetli bir şekilde başlamıştı ve doğuma kadar da sürdü ama şu an bu gebeliğimde hicbirsey yok. Aranızda boyle olan var mi normal bir durum mu cinsiyetle mi alakası var, yada her gebelik farklı oluyor ondan mi yada acaba yada bebeğe birşey mi oldu diye endişeleniyorum. Aranızda böyle birsey yaşayıp geri dönüş sağlayan olursa çok sevinirim. 💐