Elisaaa1 Kızlar merhaba adetime 5 gün var ve az önce kahve rengi lekem geldi normalde 1-2gün öncesinden gelirdi . Adetlerim çok düzenli yerleşme kanamasından şüphelenip erken gebelik testi yaptım ama negatifti neden olmuş olabilir ?
1prensesannesi__ Elisaaa1 bende de adetten 5 gun once aksam kahverengi lekelenme oldu 2 gun sonra kan verdim <0.100 cikti biraz daha bekle bende hala adet olmadım kasım agrım ve baş agrım var adet olunca baş agrisida oluyo bende yarin kan vericem saglikocaginda
koalamiyim Yerleşme kanamasından hemen sonra idrarda çıkmaz ki 2-3 gün geçmesi lazım o zaman bile silik çıkabilir
koalamiyim Elisaaa1 reglden 4 gün önce kahverengi lekelenmem oldu, regl belirtilerim vardı sadece ona ek olarak sürekli uyumak istiyordum. 4 gün ağrı çekip regl olmayınca test yapıp öyle öğrendim 🙈
Elisaaa1 koalamiyim hayırlı olsun canım benim 🫶 benim çok bir ağrım yok ama koku hassasiyetim var sen idrar testiyle mi öğrenmiştin
koalamiyim Elisaaa1 evet erken gebelik testiydi ve silik bi çizgiydi sonra kan verdim beta hcg 80 mi 70 mi o civarlardaydı
1prensesannesi__ Elisaaa1 insAllah yukselmistir pazartesi saglik ocaginda kan versem salı ancak cikar