Feyzaclk Bebeğim aralıklarla üst üste 4 5 kez gaz ve kaka yaptı ama sürekli ıkınıyor. O kadar gaz cıkarıyor ama rahatlamıyor mu anlamıyorum. Ağlaması falan yok ama ıkınma var hep ve bu onu uyutmuyor🤷🏻♀️ tecrübeli anneler bilgi verirse sevinirim
Elif949494 Feyzaclk benimde öyle ya kıpkırmızı oluyo sürekli ıkınıyor gazı çıkıyor ama yine ıkınıyor şuracıkta bekliyim belki bilgisi olan vardır
koalamiyim Feyzaclk gaz sancısı çekiyordur. Bazı bebekler gazlı oluyor benim bebeğim de öyleydi, uykusunda bile ıkınıyordu 3. ayda geçti 🥹
Feyzaclk Elif949494 aynen ben de üzülüyorum sürekli bebegimi böyle görmeye biraz rahatlasa keşke. Emzirirken de çok çırpınıyor bu ıkınma yüzünden :(
merveanberoglu Feyzaclk benimde aynı ya çare bulamadım günlerdir gaz sancısı çekiyor damlanın bile faydası olmadı uyumuyor hiç