Selam kızlar ben bişey sorcam sizlere şuan 28+5 haftalik gebeliğim var ben sezeryan istiyorum ama olurda erken gebelik falan olursa eger sezeryan olcam devlet hastanesinde doktoru yapacak fakat olurda verecegi gün tarihten önce sancım olursa erken doğum olursa başka doktor denk gelirse direk normal doğuma alirlar bende istemiyorum böyle durumlarda ne yapmam lazim erken doğum olmaması için ne yapmam gerek şuan öyle bi riskim yok tabiki ama olursa eğer ne yapmam gerek yardimci olurmusunuz teşekkürler ♥️