Gamzealptkn
İlk hamile kaldığım zaman kimyasal gebelik oluştu ondan sonra hamile kalamadım doktora falan gittim adetimin 2.günü gel dedi gittim iğne verdi bana gonal f iğnesiydi sonra yumurtalıklarıma baktı çatlatma iğnesi verdi doktor sordu aşılamamı istersiniz birliktelik diye biz aşılamayı tercih ettik bekliyoruz şimdi inşallah tutar da ☺️