Oğlum 26 aylık ve gercekten cok zor bir çocuk. Varlığına binlerce kez şükürler olsun iyi ki var. Bir kac gun önce tekrar hamile olduğumu öğrendim. 2. Bebegim doğduğunda hemen hemen Oğlum 3 yasinda olacak. Benim gibi olup doğumdan sonra cok zorluk yaşayan var mı :(((