minikmucizeemaak Oyaa54 Daha erken canım, özel takipli olduğum halde 13+6 da kıza benzetildi. 15+0 da oğlum olacağını öğrendim. 12. Hafta da yanılma payı çok yüksek ben 12 de sorduğumda doktorum çok erken demişti söylememişti zaten
Aysedmr Oyaa54 Bnde 12+5 haftalık hamileyim hem merak ediyorum bende göstermez diye 15.16 haftaları bekliyorum daha net sonuç alınır
minikmucizeemaak Oyaa54 benim oğluma da bir kısım kız bir kısım erkek dedi, çoğunluk kıza benzetti😂 Zaten şans %50, sağlıklı olsunlar da cinsiyet hiç önemli değil🫶🏼
minikmucizeemaak Oyaa54 Ben hiç anlamam canım ultrasondan falan, sağlıkla gelsinler iki şans var zaten biri olacak elbet sağlıkla 😂