Ozlem59 35+2 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadir ic camasirimda islaklik hissediyorum akıntı degil normal su geliyo. Bugün nts ye bagladilar sancim yoktu. Sizce sizinti mi yapiyor
Qqqww Ozlem59 benimde aynı canım resmen şu akıyor ama enfeksiyondan kaynaklanıyormus ve doğuma kadar temizlememiz lazım dedi doktorum antibiyotik tedavisine başladık doktoruna görün bence
Cismmpoyraz48 Ozlem59 benimde su gbi sızıntı şeklinde oluyor 2 3 gunde bir ara ıslanması 33. Haftadayim. 35. Haftamda kontrolum var sorucam bi googldan bakınca sebebi çok en mantıklısi doktora sormak
Ilknurclb Bende de aynısı vardı enfeksiyon çıktı dikkat et doguma kadar geçmesi gerekiyormuş ben 38+3 yim bu arada
Ilknurclb shtngstr normal dogum olursa enfeksiyon bebeğe geçebiliyormuş ben öyle istediğim için ama sezeryan sa sorun yok dedi