Drnzgn Anonimkup evet bende öyle dedim hele sonuç gelip rahatlayinca dedim ki ikili testi yaptirmasaydim bostan yere bir ay uzulmeyecektim inşallah sizin sonucunuz da olumlu gelir ön sonucu almadınız mi
Drnzgn Kizlarin_Annesine06 gözükmüyor zaten e nabizdan değerler yazmıyor gittiğin hastaneden çıktı şeklinde veriyorlar o kağıtta zaten açıkça yazıyor
Marmelattt Cicek1 e nabızdan sonucuna bakıp negatif olduğunu görünce için rahat olabilir doktor görmeden oraya düşüyor merak etme