Tubainan seni çok iyi anlıyorum Rabbim yaşadığın olumsuzlukların tekrarını yaşatmasın inşallah. Bende iki defa dış gebelik geçirdim, sol tüpüme yerleşmişti ama tüpüm alınmadı ve suan rahim içi normal gebeğim. Hiç endişelenme stres yapma kendine her zzaman aynı şey olacak diye bir şey yok içini ferah tut. Rabbim inşallah rahim için normal bir gebelik( keseni) görmeni nasip etsin.