BMMYY benim de 15 aylık bebeğim var. Damacana, koltuk bile kaldırdım bu hamileliğimde 33+2’yiz. Koşturduklarımı, zıpladıklarımı saymıyorum bile. İlk gebeliğimde ayağa kalksam sıkıntı oluyordu çünkü riskliydi. Kanama, devam eden sancı ya da başka bi risk yoksa endişelenmeyin bence 🙈